SAN PRIRODNA KOZMETIKA

2017-02-12

Onako kako je priroda zamislila, mi smo napravili ! 

SLUŽBENA STRANICA:

Od San prirodne kozmetike dobili smo Vitamisnku kremu i 3 mala testera koja su u predivnom pakiranju. Želite li znati nešto više o kremama nastavite čitati.  

SAN vitaminska krema

 Bogata krema namijenjena suhoj i normalnoj koži za intenzivnu njegu kože lica i vrata te za zaglađivanje prvih bora. Pregršt vitamina i antioksidansa iz kvalitetnih biljnih ulja i maslaca osiguravaju njegu i najzahtjevnije kože, te usporavaju njeno starenje. Blagotvorno djelovanje prirodnih sastojakaVitaminski koktel hladno tiještenih ulja avokada i pšeničnih klica te ulja sjemenki grožđa i badema nahranit će Vašu kožu esencijalnim masnim kiselinama, antioksidansima i vitaminima. Steroli iz ulja avokada čine kožu glatkom poput bebine, daju joj baršunasti sjaj i štite od preuranjenog starenja. Provitamin B5 (dekspantenol) i ekstrakt crvenih algi iz mora vlaže Vašu kožu, čine je elastičnom i savršeno mekom.Hladno tiješteno ulje avokada daje kremi blijedu žućkasto-zelenu boju, a macerat vanilije i eterično ulje slatke naranče miris koji podsjeća na puding, sladoled ili kolač. Treba odoljeti porivu da se ova krema ne pojede prije nego li se nanese na lice!

Kada smo dobili ovu kremu prvo nas je oduševilo pakiranje odnosno kutijica žute boje i sama ambalaža koja na poklopcu ima zlatni 'obruč'. Nakon toga MIRIS. Definitivno jedan od najljepših mirisa prirodne kozmetike, najbolje bih vam opisala kada bih vam rekla da ima limunkasti miris,miris vitamina C. Krema je boje limuna/vanilije .Definitivno odlična kremica. Kada sam prvi put stavila činila mi se dosta masna jer sam je stavila na lice i mislila sam da je neću koristiti ali sam joj odlučila dati drugu šansu pa sam je nanjela ruke i UOPĆE NIJE BILA MASNA! Na koži se ponaša kao i svaka krema  i kada se osušila nije uopće bila masna. Tako da ako vam se neka krema čini previše masna ili suha na npr vašem lici ili rukama ne znači da je to do kreme nego do vaše kože na tom djelu tijela. Ja je od tada kada god izlazim van stavljam na ruke. Za lice koristim Essenze kremu od Ružine vodice 20+ u kojem sam pisala u prošlom blogu. 

Uz ovu kremicu, kao što sam već naglasila na početku dobili smo i 3 malene kremice za jednokratnu uporabu.

SAN ANTI-AGE KREMA -SAN anti-age krema za lice je bogata i osvježavajuća kombinacija za pomlađivanje kože i poticanje njene regeneracije. Za njeno korištenje nema dobnog ograničenja pa je pogodna, osim za zreliju kožu, i za mladu kožu za usporavanje starenja.  

Ovako ona izgleda u originalnoj veličini i pakiranju: 

SAN NOĆNA KREMA ZA LICE- SAN noćna hranjiva krema je namijenjena pojačanoj njezi suhe i normalne te zrele kože tijekom noći, zbog čega je bogatija masnom fazom od SAN dnevne hidratantne kreme. 

Ovako ona izgleda u originalnoj veličini i pakiranju:  

Također preporučujemo i SAN DNEVNU HIDRATANTNU KREMU- SAN dnevna hidratantna krema za lice njeguje, štiti, hrani i pomlađuje Vašu kožu. Prilagođena je njezi normalne i suhe, dehidrirane kože, a njena brzoupijajuća svojstva i bogatstvo vitamina i antioksidansa čine je idealnom za svakodnevnu uporabu te je odlična podloga za šminku. 

Ovako ona izgleda u originalnoj veličini i pakiranju:   

Nadamo se da vam se sviđaju San kreme jer mi smo zbilja oduševljeni našom! :) 

Još jednom se zahvaljujemo San prirodnoj kozmetici na kremama i nadamo se nastavku surednje.

Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti