Sache cosmetics

2016-10-10

Sache proizvodu iskorištavaju moć prirode za dobrobit ljudskog zdravlja. 100% prirodni, zdravi i ekološki.

Službena stranica: 

PRIRODNA KREMA ZA NORMALNU KOŽU

Sadrži 13 različitih biljnih ulja meda i polena.

Nakon što sam nanjela ovu kremu na svoju kožu, koža mi je bila meka i sjajna te ima dug učinak. Odlična je i za muškarce i žene, te se ne ispire.

PRIRODNA KREMA ZA SUHU KOŽU LICA I VRATA

Sadrži 300 hranjivih sastojaka za Vašu kožu.

Krema boje meda koja vašu kožu čini savršeno glatkom, bez ispiranja. Kada sam ju probala prije spavanja, koža mi je ostala glatka i meka i sljedeći dan. Ponovo sam ju nanjela ujutro, te je ugodnog mirisa i neisušuje kožu.


PRIRODNA MASKA ZA NORMALNU KOŽU

Sadrži visoke koncentracije meda i polena, te najkvalitetnija biljna ulja.

Nakon što sam očistila svoje lice, nanjela sam tanki sloj ove maske, te ostavila da djeluje 20ak minuta, te isprala u toploj vodi. Koža mi je ostala meka i sjajna.


PRIRODNA MASKA ZA SUHU KOŽU

Sadrži med, pčelinji vosak, ulje jojobe te maslinovo ulje.

Nanjela sam ovu masku na lice, ostavila ju da djeluje 20ak minuta, potom ju isprala. Moja koža je ostala glatka i nije izgledala suho i ispucano. Preporučila bi ju svima koji imaju problema sa suhom i ispucalom kožom.

Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti