Romana prirodna kozmetika

2016-12-24

Romana prirodna kozmetika je homemade personalizirana prirodna kozmetika.

FB STRANICA:    

MASKA S AKTIVNOM UGLJENOM

Glavni sastojci maske su aktivni ugljen i glina.

 Pročišćava kožu, uklanja toksine, a kontinuiranom uporabom otklanja mitesere. 
Posebno je pogodna za masnu, problematičnu kožu sklonu sklonu začepljivanju pora i stvaranju mitesera, ali isto tako za povremeno dubinsko čišćenje.


Masku sam stavila navečer prije spavanja. Držala sam je na licu 15ak minuta dok se nije osušila pa sam se umila. Koža mi nije bila suha niti crvena. Prvenstveno sam je naručila kako bih vidjela može li ukloniti mitesere i zbilja je. Otvorila mi je sve začepljene pore i koža mi je nakon nje ostala mekana. Veliki sam fan maski za lice i definitivno mogu reći da je ovo moja najdraža maska za lice. 


PILING ZA LICE OD NARANČE

Vrlo nježan piling osvježavajućeg mirisa naranče namijenjen je svim tipovima kože. Sužava pore i kontrolira sebum na koži. Koristi se tako da na dlanu izmiješamo malu količinu praha s isto tako malom količinom vode ili hidrolata te nanesemo na vlažno lice masirajući ga laganim, nježnim, kružnim pokretima.

Ovaj piling sam isprobala prije stavljanja maske za lice kako bi ga očistila. Piling je u prahu tako da sam istresla prah na dlan i dodala nekoliko kapljica vode, promješalja i nanjela na cijelo lice i trljala otprilike 4,5 minuta. Nakon toga sam željela dobiti efekt maske pa sam piling ostavila 10 minuta na licu dok nisam osjetila da mi zateže lice. Umila sam se mlakom vodom i obrisala lice ručnikom. Također nije bilo niti suho niti crveno što inače uvijek bude kod drugih pilinga. Lice mi je bilo očišćeno i također pore su se odčepile. Svakako preporučujem prije stavljanja maske.


KARITE MLIJEKO ZA TIJELO

Karite mlijeko za tijelo bogate, guste teksture njeguje, dubinski vlaži i hrani kožu te joj vraća elastičnost, osjećaj ugode i podatnosti.Glavni sastojci su karite maslac i urea koji sinergijski uz ostale aktivne sastojke regeneriraju stanice kože štiteći ju od pretjeranog isušivanja.

Prvenstveno mi se svidjelo pakiranje i sam čep karite mlijeka. Mlijeko je pjenste strukture i nije masno. Već sam dosta puta napisala da ne volim masne proizvode osim kad se radi o uljima koja su naravno masna. Krema je hidratantna i osvežavajuća. Stavila sam je nakon tuširanje prije spavanja i omekšala je jako moju kožu.


ROLL MAGIC TOUCH - SUHO ULJE SA ZLATNIM PRAHOM

Odabranom dijelu kože daje prekrasan, suptilan sjaj kombinacije bronzera, shimmera i glittera u jednom. Pakirano je u bočici s roll kuglicom pa se vrlo lako nanosi diskretno ističući odabrani dio tijela. Prije uporabe bočicu je potrebno protresti.

Prvi put sam se susrela s ovakvim proizvodom i jako mi se svidio. Iako mi se na početku sjaj činio taman kada sam ga nanjela bio je dosta svjetliji i stopio se sa mojom kožom. Sviđa mi se što sjaj nije masan i što ne ostavlja tragove na koži kada ga stavljam.


ULJE ZA UMIVANJE I UKLANJANJE MAKE UP-A

Ulje za umivanje i uklanjanje Make Up-a koje istodobno uklanja šminku, čisti i njeguje lice, a nakon umivanja ne ostavlja kožu masnom niti čepi pore. Ulje će savršeno ukloniti šminku te očistiti Vaše lice. Također, možete ga koristiti i za svakodnevno umivanje bez isušivanja, ali i bez zamašćivanja. Nakon što na dlan istisnemo manju količinu, nanesemo ga na suho lice i nježno masiramo lice i oči. Potom ruke namočimo u toplu vodu i ponovimo postupak masaže. Ulje se pretvara u laganu emulziju, ponovo namočimo ruke toplom vodom i masiramo lice te dobro isperemo lice toplom vodom. Probajte isprati lice i vidjeti ćete tu čaroliju pretvaranja ulja u emulziju (mlijeko) i poslije potpuno čisto, nemasno lice.

Ulje sam koristila kako bih skinula make-up. Jako sam se iznenadila (pozitivno) da ulje gotovo nije bilo niti toliko masno kao ostala ulja. Jako brzo se osušilo i koža mi je ostala mekana. Nisam dodatno lice ispirala jer nije bilo potrebe koža mi je upila ulje i vratila sjaj i mekoću koju dugo nije imala. 

2 u 1
2 u 1

Katalog proizvoda: 

Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti