Olival

2017-01-03

Olival kozmetika razvila se na starim farmaceutskim recepturama, prirodnim sastojcima i novim saznanjima u kozmetologiji i tehnologiji. Znanje, stručnost i iskustvo stvorilo je malu uspješnu tvrtku koja se već 21 godina bavi proizvodnjom kozmetičkih proizvoda za njegu i zaštitu tijela.  

Službena stranica:

HRANJIVA MASKA ZA LICE S ULJEM SMILJA

Hranjiva maska za njegu i obnavljanje djeluje na kožu lica i vrata kao bogata hranjiva krema i nježni piling. Bogata je prirodnim sastojcima: medom koji hrani i obnavlja kožu, kamilicom koja smiruje i ublažava oštećenja kože te glinom koja ljušti mrtve stanice i zateže površinski sloj kože. Eterično ulje smilja tonizira kožu i sprječava nastajanje bora. Nakon primjene maske koža je glatka i sjajna . Masku je dovoljno koristiti jednom tjedno. 


Maska je bijelo-zelnkaste boje i ugodno miriši. Ima miris kreme. Stavila sam je prije tuširanja i držala je 10-15 minuta. Nakon otprilike 5 minuta osjetila sam blago zatezanje lica ali puno manje nego kod običnih maski za lice. Jako mi se svidjela jer ju je jako lako za isprati kao kad se ispire obučna krema, obična mlaka voda je dovoljna kako bi se maska isprala. Maska mi nije izazvavala crvenilo niti me je počela peckati iako imam osjetljivu kožu.koža mi je postala mekana kao nakon nanošenja kreme. Tako da sve pohvala i preporučujem svima koji ne vole baš klasične maske da isprobaju ovu koja je nešto između kreme i maske u jednom. :)

CC KREMA S ULJEM SMILJA

Olival CC krema sadrži mineralne pigmente koji se prilagođavaju boji kože i prikrivaju nepravilnosti i crvenilo kože.
Jedinstvena formula obogaćena vitaminima - biotinom(vitamin H),tokoferolom (vitamin E) i pantenolom (vitamin B5)-koži trenutno daje besprijekoran izgled,bez učinka maske.
Ulje smilja potiče obnavljanje kože i spreječava nastajnje bora.Krema umiruje,vraća vlažnost,hrani kožu i zamjenjuje korektivni puder

Krema dolazi u dvije nijanse LIGHT i MEDIUM


Nijansa koju sam ja naručila je bila light iz razloga što sam ja dosta svijetla. Kada sam je stavila na lice CC krema nije bila previše masna i jako je ugodno mirisala što inače nije slučaj kod ostalih pudera, BB ili CC krema. Jako je lijepog pakiranje i jako se lako nanaosi na lice. Jednino bih preporučila osobama koje su baš svijetle puti da ocu kremu mješaju sa još jednom svijetlije nijanse jer iako je krema light dosta je tamnija od moje kože. Ali uz mješanje ove kreme i još jedne svijetlije ili svjetlijeg pudera odlično izgleda na licu. Za one koji nisu toliko svijetli poput mene je ova krema odličan izbor z razloga što 100% prekriva nepravilnosti na licu i što je najbitnije podočnjake koji se ne vide niti malo na licu. Licu daje sjaj i osobama zrelije dobi oko 40+ pomlažuje kožu i osoba izgleda dosta mađe i njegovanije.

ULJE PROTIV STRIJA

Svakodnevnom njegom tijela s nekoliko kapi ulja povećavamo elastičnost kože i smanjujemo mogućnost nastanka strija tijekom trudnoće. Glavne komponente proizvoda su prirodna masna ulja badema, masline i pšeničnih klica. Kombinacija ovih ulja hrani kožu te povećava njezinu elastičnost što je ključ u prevenciji nastanka strija. 


Ulje predivnog pakiranja i mirisa. Ulje sam nanjela na djelove na kojima imam strije.  Ulje sam dobro utrljala na te djelove i pustila nekoliko minuta da tijelo upije. Još uvijek ne znam kako djeluje jer sam za sad samo jednom isprobala u koliko vidim promjenje radim dodatnu recenziju ovog proizvoda.

Sve pohvale Olival kozmetici na predivnim proizvodima i nešto što nam je isto jako drago da svi njihovi proizvodi predivno mirišu bilo da se radi o cvijeću ili nekim biljkama. 

Još jednom puno Vam hvala! :)

Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti