Mirta kozmetika

2016-10-10

Prirodna kozmetika Mirta je linija kozmetičkih proizvoda utemeljena na ljekovitom bilju, te biljnim i eteričnim uljima.U svim preparatima korišteni su 100% PRIRODNI SASTOJCI.Vrlo su slični sastavu kože, te će ih ona uspješno integrirati u svoju strukturu.Koža će zdravije i ljepše izgledati još dugo nakon primjene. 

Službena stranica:

EMULZIJA ZA ČIŠĆENJE LICE

Emulzija za čišćenje lica od avokada i lavande pogodna je za sve tipove kože.

Lice bude glađe nakon uporabe, te odlično skida make-up. Nakon uporabe ovog proizvoda, moja koža ostala je čista bez muljanja make-upa te je ostala glatka, kao da sam već nanjela nekakvu kremu. Odlična je za skidanje svih vrsta make-upa osobito prije spavanja kada kožu ne želite tretirati kremama, a želite imati učinak meke i glatke kože.

CVIJETNA VODICA

Mirisni osvježavajući tonik za lice i tijelo.

Nakon što sam upotrijebila cvijetnu vodicu, moja koža lica bila je osvježavajuća. Inače imam osjetljivu kožu, te mi je ova cvijetna vodica konačno vratila osvježavajući izgled i mekoću. Nakon depilacije, spriječila mi je pojavu crvenila.

LOSION ZA TIJELO-ALOE VERA

Hidratizirajući losion za lice i tijelo.

Losion sam nanjela nakon tuširanja, na lice, te nakon korištenja emulzije za čišćenje lica. Losion mi je ublažio crvenilo, te donjelo mojoj koži mekoću i blistavi izgled. Također je izvrsnog mirisa i preporučila bih ovu kremu svakome, jer je stvarno jako učinkovita. 

DEZODORANS- EUKALIPTUS I LAVANDA

Dezedorans koji spriječava i neutralizira neugodne mirise.

Prirodni mirisi ovih dezedoransa spriječili su znojenje naše kože koja je puna bakterija i luči svoje enzime koji ponekad mogu imati neugodan miris. Preporučile bi ove dezedoranse svim ženama jer zaista dugotrajno neutraliziraju neugodne mirise.

Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti