AVON

2017-02-27

Avonova vizija je biti tvrtka koja, na globalnoj razini, najbolje razumije i svojim proizvodima i uslugama najbolje zadovoljava potrebe osobnog ostvarenja svake žene. Sve što kao tvrtka napravimo, kažemo ili proizvedemo, prožeto je tim načelom.Kupovina proizvoda Naš katalog je naš dućan!

Katalog izlazi svaka 3 tjedna. U katalogu ćete uvijek pronaći moderne proizvode visoke kvalitete, po povoljnim cijenama. Svaki katalog donosi nove neodoljive ponude i najnovije proizvode. Avon Ladies predaju narudžbu putem interneta, a Avon je dostavlja direktno na željenu adresu.

Avon je predan izvrsnosti. Svaki proizvod s Avonovim potpisom izrađen je po najvišim standardima sigurnosti i kvalitete. Avonove proizvode upotrebljavaju milijuni žena po cijelom svijetu, Avon je jedina kozmetička tvrtka koja pruža 100% povrat novca. Takvo jamstvo vrijedi od samog početka rada tvrtke prije 130 godina. Avon je među najvećim svjetskim i domaćim kompanijama u direktnoj prodaji kozmetike i srodnih proizvoda.

AVON LADY VALENTINA: 

*Kliknite na link ukoliko  želite nešto naručiti, pregledat Avon asortiman ili imate bilo kakvih upita.

Od naše drage suradnice Valentine dobili smo 3 matt ruža. Mislim da svaka od vas ima barem jedan Avon ruž ili ste ga imale. Ja ih osobno imam nekoliko. Valentina nam je poslala 3 matt ruža Avonove marke Avon True u nijansama

 1. Peach Flatters

2. Pure pink

3. Au Naturale

Iskreno što se tiče matt ruževa imam pozajmašnu kolekciju od 30ak ruževa i zbilja sam probala dosta različitih marki i sa sigurnošću vam mogu reći da je Avon moj favorit.


Peach Flatters

Radi se o predivnoj nijansi crvene naranče koj sama po sebi i nije crvena nego crvenkasto-narančasta.  Ja inače ne volim crvene ruževe i baš zato mi je ovaj ruž posebno drag jer je se radi o crvekasto-narančastoj nijansi koja me zadivila.

Jako mi se sviđa kod Avonovih ruževa što su zbilja matt i nemaju nikakvog odsjaja kao većina drugih mat ruževa. Ova predivna nijansa je pogodna i za večernji izlazak ali i za odlazak na faks.


Pure pink

Predivna nježno roza nijansa koju možete nositi i u svakodnevnoj varijanti ali i za večernji izlazak. Meni je iskreno jedna od omiljenih nijansi i zbilja sam oduševljena  bojom i pigmentacijom ali i mat učinkom. Ja osobno jako volim rozu boju i imam dosta odjeće u rozim najansama tako da ću ovaj ruž moći kombinirati uz bilo što. :) 


Au Naturale

Prekrasna nude nijansa koju mislim da ima 90% djevojaka, zadnjih nekoliko godina su nude nijanse zaludjele cijeli svijet, pogotovo ako se radi o mat nude nijansama. Ja inače najčešće stavljam nude nijanse zato što mislim da idu uz sve uz bilo koju modnu kombinaciju, uz bilo koje sjenilo, torbicu, cipele definitivno mislim da je je ova nijansa jedna od najbolja koje sam do sada isprobala i definitivno je mogu usporediti sa Aurinim nijansama i nijansom Exposed i Dolce K od Kylie Jenner.

Nadamo se da ste isprobali ili da ćete isprobati Avon matt ruževe jer su bilja dugotrajni i ne isušuju usta.

Još jednom se zahvaljujemo našoj dragoj Valentini na predivnim ruževima.

Koristite li i vi Avon proizvode?

* Ukoliko nemate facebook ili vam je jednostavnije slati narudžbe/upite preko maila Valentini se možete javiti i na: valentina.zganec1@gmail.com

Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti