Angels prirodna kozmetika

2016-12-25

Kozmetika načinjena iz ljubavi  prema ljepoti kože i prirode.

FB stranica:

KREMA SA SREBROM

Krema sadrži srebro, aloa veru, maslinovo ulje i karite maslac, te pca natri(koji vlaži kožu).

Kremu sam stavila prije šminkanja jer sam odmah na dodir vidjela da je hidratantna , da nije masna i da neću prosijati tjekom dana. Preporučijem svima da prije šminkanja stave ovu kremu kako bi koža bila sveža i očuvana i nakon tretiranja sa puderima.

Možete je koristiti kao primer. (podlogu)

ANTICELULIT ULJE

Cimet je onaj koji preuzima miris ali ima tu i naranče, limuna, grejpa, ružmarina, čempresa.

Prvo što moram pohvaliti je MIRIS!! Ovo je za san proizvod koji ima najbolji miris od svih onih koje sam isprobala. Ulje sam stavila na dlanove i utrljala na djelove nogu na kojima imam celulit. Trenutno ne mogu još reći djaluje li jer sam tek prvi put stavila ali kada vidim promjenu dodatnu recenziju napišem.

MASKA ZA LICE OD ZELENE GLINE

Maska za dubinsko čišćenje kože lica.

Masku sam nanjela navečer prije tuširanja i ostavila je da djeluje 10ak minuta. Jako se brzo suži od tamno zelene pretvata se u svijetlo maslinasto zelenu boju. Jako mi se sviđa kod ove maske što jako istakne djelove na kojima su miteseri i sl. kako bi vidjeli na koje djelove trebamo posebno obratiti pozornost.

MICELARNA OTOPINA

-NOVO-

Otopina za skidanje make-upa

Micelarna otopina je prozirne, bezboje strukture. Odlična za skidanje šminke. Prilikom skidanja šminke nije ostavila crvene tregove, niti je peckala. Također nije umastila moju kožu samo ju je omekanila. Svakako preporučijem ovakve skidače šminke, meni su osobno bolji od mlijeka za skidanje šminke

Novo!!
Novo!!

ULJE ZA CIRKULACIJU

Sadrži ulje sjemenki grožđa, bademovo ulje, eterično ulje čempresa, ulje divlje ruže

Odlično ulje s kojim sam namazala cijelo tijelo, ali ne previše jer je dosta masno, odmah nakon 15 ak minuta sam osjetila sagrijavanje. Djeluje li trajno napišem vam u nastavku jer mi je ovo prvi put da sam stavljala.

Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti