ORIFLAME

2017-03-03

Oriflame brend obećanje Vaši snovi - naša inspiracija™je duboko usađeno u našoj povijesti i poslovanju. Tijekom 45 godina našeg postojanja, uvijek smo bili posvećeni tome da nadahnjujemo druge i da im pružimo priliku ostvariti snove kroz našu jedinstvenu poslovnu priliku. Vaši snovi - naša inspiracija™je utjelovljenje naše posvećenosti kupcima I suradnicima, čiji snovi igraju veliku ulogu u daljnjem razvoju naših proizvoda i poslovnih planova koji imaju za cilj olakšati razvoj vašeg vlastitog poslovanja.

Mi vjerujemo u snove. San je individualan i osoban. Snovi i ciljevi su lijepi i važni. Oriflame je oduvijek ispunjavao vaše snove. To je ono što mi radimo. Svaki dan. Za ljude širom svijeta. Jeste li sanjar? Imate li ciljeve? Dobro došli.

Mi vjerujemo u ljepotu. Vaša ljepota je osobna, kao i vaši snovi. Kroz naše jedinstvene proizvode osmišljene u Švedskoj, dali smo priliku milijunima ljudi širom svijeta da promijene svoj život na bolje. Kada izgledate dobro, osjećate se dobro. A kada se osjećate dobro, spremni ste slijediti svoje snove.

Mi vjerujemo u vas. Naš posao počinje vašim snovima. Oni su naša inspiracija. Potičemo vas da sanjate i postavite svoje ciljeve, a mi smo vaš partner na tom putu. Naše naslijeđe se temelji na poštivanju drugih i vjerovanju u druge. Mi vas slušamo. Zajedno, stvorili smo globalnu mrežu ljepote i snova koji postaju stvarnost. Želite li ispuniti svoje snove? Mi želimo.


NARUČITI MOŽETE KLIKOM NA SLIKU

Od naše suradnice Kristine dobili smo 3 mat ruža. Radi se o prekrasnim roznim nijansama.

Radi se o ruževima THE ONE COLOUR UNLIMITED MATTE LIPSTICK u nijansama:

1. Soft rose

2. Vivid pink

3.Berry crush

Po prvi put koristim ruževe tanke ruževe i mogu vam reći da su puno jednostavniji od klasičnih ruževa. Ova 3 ruža koja sam izabrala, kao što sam već naglasila radi se o rozim nijansama su me zadivila i više nego što sam očekivala.


SOFT ROSE

Radi se o predivnoj barbie rozoj nijansi koja je vrlo neutralna i može te je uklopiti sa bilo kojom odjevnom kombinacijom ili sjenilom za oči. Zadivila me pigmentacija Oriflame mat ruževe, jer kada sam radila swatch na ruci ostavila sam ga da vidim koliko će dugo izdržati i vjerovali ili ne danas im je 4. Dan naravno danas ću to maknuti sa ruke, ali zbilja mi je drago da se kao kod nekih drugih ruževa u izlaski neću morati šminkati svakih sat vremena.



VIVID PINK

Prekrasna prava pinky blještava nijansa. Naravno radi se o mat ružu koji je zbilja mat ali je boja blještava i baš kako bi se reklo "bode" u oči. Najviše sam se oduševila ovom bojom koja je puno lijepša u živo nego na slikama. Definitivno preporučujem svima da bar jednu ovako nijansu morate imati u svojoj kolekciji ruževa, bila ona mat ili shine, Oriflame ima raznih predivnih nijansi ove boje. S ovom nijansom na usnama ćete se definitivno izdvojiti u gomili. :) 



BERRY CRUSH

Mislim da znate da čim ugledate u nazivu ruža Berry velike je vjerojatnost da se radi o tamnije rozo/ljubičastom ružu. I naravno moja teorija se pokazala ispravnom. Radi se o ramije roskastom ružu. Meni je prije samo 2 godine ova boja bila omiljena i nosila sam je vjerovali ili ne svaki dan u školu( tada sam još išla u srednju školu) ali i za svaki izlazak. Sada su mi ovu boju zamjenile nude nijanse ali svakako da je i dalje obožavam stavljati jer je sama po sebi predivna i još što je najbitnija kao i ostatak Oriflame ruževa vrlo je dugotrajna.


Nadam se da su vam se svidjeli ruževi i slobodno nam ostavite svoje dojmove i komentare i drugih Oriflame proizvoda.

POGLEDAJTE KATALOG 01.03.2017.-31.03.2017.

Još jednom se puno zahvaljujemo našoj dragoj Kristini na predivnim ruževima :* 

Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti